wtorek, 24 stycznia 2017

Prawdziwy mężczyzna

Anegdotka z życia wzięta:

Muszę szczerze przyznać, iż mam syna naprawdę chętnego do pomocy. Jak tylko zaczynam krzątać się po kuchni uszu mych dochodzi pospiesznie wypowiadane przez pierworodnego ''posso aiutare? posso aiutare?'' (mogę pomóc). Któregoś dnia pytam więc czy pomoże mi zmywarkę rozładować. Biegnie, jak zwykle chętny do pomocy, czeka na instrukcje (w moim mniemaniu poprosiłam o ułożenie sztućców) i zabiera się do roboty.

Dwie minuty póżniej swoją misję uznaje za zakończoną i wraca do zabawy. Patrzę na koszyczek, że sztućcami - wciąż tkwią w nim łyżki i łyżeczki (noże sama wcześniej wyjęłam), grzecznie upominam, że chyba jeszcze nie skończył. Na co z drugiej strony pokoju dochodzi głos męża ''skończył, skończył - wtraźnie powiedziałaś, ułóż proszę widelce''.

No proszę Was, w wieku 4,5 lat już tak typowo męskie myślenie. Nie wiem jak to wygląda u Was, ale mój mąż zawsze chętnie wykona moje polecenie - dosłownie, nie mniej nie więcej. Jaki ojciec, taki syn!

15 komentarzy:

  1. Bo z mężczyznami tak to już jest :). U nas to ułożenie nie przeszłoby nie dlatego, że nie mam syna, ale dlatego, że nie mam zmywarki. To niesprawiedliwe ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha, ja zmywarkę mam dopiero od niedawna. Była na wyposażeniu mieszkania i jak wcześniej twierdziłam, iż taki sprzęt nei jest mi do szczęścia potzrebny, tak teraz doceniam, że ją mam :)

      Usuń
  2. Czyli nie opodal pada jabłko od jabłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, podobno tak jest, że mężczyznom trzeba powiedzieć dokładnie słowo w słowo, czego się od nich oczekuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No moim to na pewno trzeba jak krowie na rowie ;)

      Usuń
  4. Moja droga nie wymagaj zbyt duzo ;)
    Usmialam sie przy czytaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie na darmo się mówi, że faceci do końca są dziećmi, więc myślą tak jak Twój syn, podałaś jasny komunikat i więcej nie zrobił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jasny komunikat i precyzyjne wykonanie :D

      Usuń
  6. Haha, no wiadomo, facetowi to trzeba podac instrukcje krok po kroku i w podpunktach! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie! Kiedys nawet z koleżanką o tym rozmawiałyśmy - wtedy o naszych młodszych braciach, ale jak widać to przypadłość ogólnomęska ;)

      Usuń
  7. Informacje te są bardzo przydatne i pomocne dla nas, Dziękuję bardzo, powodzenia :)

    Obat Miom

    Obat Gerd

    Obat Penyubur Kandungan

    Obat Jantung Bocor

    Obat Leukimia

    OdpowiedzUsuń