poniedziałek, 17 sierpnia 2015

TANTI AUGURI A ME

Tik tak, tik tak. Czas leci nieubłaganie. Mijąją sekundy, minuty, godziny, miesiące i lata. Minione cztery pory roku przyniosły wiele wrażeń. 
Każdy kolejny rok na tym, nie zawsze idealnym, świecie wzbogaca mnie o nowe doświadczenia. Tak, tak, niecały tydzień temu postarzałam się - rozdział pod tytułem ''33'' został otwarty. Nowe 366 stronnice :) Jak zapełni je los?  Okaże się wkrótce.

Dziękuje Wam za wszystkie życzenia na fejsie. Mam nadzieję, że chociążby cząstka z nich się spełni. Marzę szczególnie o zdrowiu, dla mnie i moich najbliższych, bo przekonałam się na własnej skórze, że to ono jest najważniejsze!!!


A jeszcze zobaczcie jaka niespodzianka przyjechała do mnie z Bulgarii.



18 komentarzy:

  1. Sto lat Ewcia zdrówka wiele miłości, radości z synka, spełnienia marzeń

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat Ewcia zdrówka wiele miłości, radości z synka, spełnienia marzeń

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz najlepszego! A prezent domyślam się, kto taki przysłał;).

    OdpowiedzUsuń
  4. To jeszcze raz na te chrystusowe najlepszego, a podarek cud malina od Malwiny

    OdpowiedzUsuń
  5. :* 100 lat w szczęściu i zdrowiu!

    P.S. Ale fajny szalik i jaki super różany krem do rąk :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bułgarska róża - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewa, niech spelnia sie twoje najskrytsze marzenia !

    Prezenty z Bulgarii piekne!

    OdpowiedzUsuń
  8. spełnienia marzeń :) i dużo zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego kochana spełnienia tego co sobie wymarzyłaś:). My mamy wcześniaków wiemy jak ważne jest dobre zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Spoznione ale szczere zyczenia: szczescia!! Piekny wiek- jeszcze mloda, juz dorosla ale nie stara :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewciu życzę Ci zdrówka- reszta sama się ułoży :* Prezent piękny

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak więc spóźnione ale szczere wszystkiego najlepszego ode mnie i po raz kolejny dużo zdrowia!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźnione, ale szczere - najlepsze życzenia prosto z serca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście kocham zapach kosmetyków z olejkiem różanym. Pamiętam, jak będąc w Bułgarii, chodziłam i wąchałam co się dało po tych wszystkich straganach :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne. A Tobie wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń