wtorek, 14 lipca 2015

Jestem

Wciąż w Polsce...na kociewskiej ziemii! Uciekając od włoskich upałów trafiliśmy w polskie tropiki...pluskanie w Bałtyku zaliczone :)

Zaliczony również czterodniowy wypad na Kaszuby...zimno było jak jasna cholera i jeszcze ten zimny wiatr (sorry, ale inaczej tego wyraźić nie umiem), był taki moment, że ryczeć mi się chciało gdy marzłam w balerinach i bluzie...Dzieciakom jednak pogoda nie straszna i mimo, iż kąpieli w jeziorze nie było to wyszalały się za wszystkie czasy.

Stefano non-stop tłucze się z młodszym o rok kuzynem...ot taki dziwny sposób okazywania sobie uczuć ;)

M. właśnie wsiada do samolotu w Rzymie...ostatni tydzień pobytu w Polsce oficjalnie rozpoczęty...kiedy zleciały dwa poprzednie nie wiem i przeraża mnie to.

Wybaczcie, ale nie mam czasu ani chęci na blogowanie...po powrocie przyjdzie czas na odrabianie zaległości.

Pozdrawiam wszystkich razem i każdego z osobna

13 komentarzy:

  1. Odpoczywaj I korzystaj. Skad ja znam to tluczenie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. wcale się nie dziwię, z wolnego trzeba korzystać, z rodziny, a nie w Internecie siedzieć :) zaległości nadrobisz raz dwa, a ja chętnie poczytam co się działo :) udanego kolejnego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Milego pobytu- czas na przyjemnosciach tak szybko mija... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykorzystaj ten tydzień do maksimum :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wakacje w Polsce zawsze super. ;) Bawcie się dobrze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Się wie! Wakacje ;) Ja olewałam bloga i czytanie przez urlop starego... Wolałabym przez pluskanie się gdziekolwiek...

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże a ja dziś wieczór poświęcam na tłumaczenie się moim kochanym blogom dlaczego ich nie czytam ostanio. A wszystkiemu jest winny worldpress który nie ma opcji ulubione blogi. Tu nie wchodzę praktycznie w ogóle i proszę zaniedbuje moje trzy najwierniejsze czytelniczki które były ze mną od samego początku. Ewiczko z wpisu wiem ze jesteś w Polsce i odpoczywasz :) także odpoczywajcie ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha marzlas w balerinach? :)) Wypoczywajcie i lapcie każdą chwilę :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bawcie się dobrze:) Na blogowanie przyjdzie pora :D

    OdpowiedzUsuń