wtorek, 23 czerwca 2015

Była sobie Polka - There was once a Polish girl :)

   Była sobie Polka, to już kolejny projekt Klubu Polki na Obczyźnie, w którym miałam zaszczyt wziąc udział. Efekty współpracy ponad 100 Polek i jednego Polaka, rozsianych po różnych końcach świata podziwiać można na youtubie (link poniżej). Tak wiele nas dzieli...jest jednak jedna rzecz, która niezaprzeczalnie nas łączy - Polska, Nasza Ojczyzna - kraj, bez którego nie byłoby i nas!! Zapraszam do oglądania i komentowania :)



27 komentarzy:

  1. Widziałam, wzruszyłam się, a nawet zaczęłam żałować, że nie wzięłam w tym udziału!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy projekt:) pozdrawiam:)
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Niektóre dziewczyny naprawdę wykazały się orginalnymi pomysłami. Moje zdjęcia to w sumie takie zwykłe, ale i tak co się nawdzięczyłam do aparatu to moje ;)

      Usuń
  4. Świetny projekt, bardzo fajny film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy nas niezmiernie, że Wam się podoba :)

      Usuń
  5. Wow, żeby zrobić taki filmik to ktoś musiał dobrze to wszystko zorganizować :) Świetnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że troche czasu nam to zajęło...bo zorganiozwać tyle bab łatwo nie jest ;)

      Usuń
  6. Ja się powtórzę. Znalazłam Ciebie Ewcia, Malwinę z Kalinką i Minię :)
    I bez dwóch zdań pięknie Wam to wyszło. A Ciebie ze znajomych twarzyczek wydaje się najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Rzeczywiście przewijam się tam częściej od pozostałych koleżanek...choć filmiku nie dosłałam, więc na równie z Malwiną. Początkowo miałam być raz, ale niestety nie wszyscy wywiązali się ze zobowiązań i ktos musiał wskoczyć na ich miejsce.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Się naczekałyśmy, ale warto było. Możesz pisać kolejne ''scenariusze'' :)

      Usuń
  8. Minię raz widziałam i Ciebie Ewciu dwa razy. Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł to nie moja zasługa, ale z przyjemnością wzięłam udział w projekcie, narażając się na dziwne spojrzenia przechodniów :D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Klubowiczki potrafią wykazać się pomysłowością :)

      Usuń
  10. Fajne :-)ładnie się"wdzieczysz" :-P

    OdpowiedzUsuń