niedziela, 31 maja 2015

Zgaduj zgadula [EDIT - wyjaśnienie]


Sobota, wieczorową porą. Rodzinny wypad do centrum. Kto zgadnie co za skarby przytaszczył ze sobą pierworodny ;)  Całą drogę nie spuścił swojej zdobyczy z oczu. Awantura była niemała gdy rodzice kazali zostawić siatę w samochodzie.



*****

Ucięłam sobie wczoraj małą pogawędkę z żoną jednego z przyjaciół męża. Dziewczyna pochodzi z Santo Domingo na Dominikanie, więc temat emigracyjny zawsze pojawia się w naszych rozmowach....obie marzymy by jak najczęściej odwiedzać rodzinne strony. W pewnym momencie zaskoczyła mnie stwierdzeniem, że jeśli na Dominikanę zdecydują się lecieć razem z mężem to będą musieli mieszkć w hotelu, gdyż P. (jej mąż) potrzebuje ...... a w Santo Domingo nikt nie ma ...... w domu!!

Czego Waszym zdaniem  brakuje w domach w Santo Domingo, co nam może wydawać się niezbędne do egzystencji? Pokusi się ktoś o rozwiązanie zagadki?



Stawiam kawę, temu kto odganie :D


*****

Rozwiązanie ''tajemnicy'' 

Stefano odkopał w garażu swoje plażowe zabawki, z którymi najchętniej i spać by poszedł. Na kolację na mieście zabarał ze sobą: wiaderko, łopatkę, wiatrak wodny, foremki, piłkę plażową itp...

A teraz to co zapewne interesuje Was najbardziej - podobno (wciąż ciężko mi w to uwierzyć, ale info jest z pierwszej ręki) w prywatnych domach w Santo Domingo na Dominikanie, nie ma 
CIEPŁEJ WODY!! 

17 komentarzy:

  1. Stawiam na bidet, kurde, stawiam na bidet!

    A co zażyczył sobie Stefano, tego naprawdę nie jestem w stanie odgadnąć:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah - bidet, że też o tym nie pomyślałam. To pewnie dla Włocha takie rzeczy byłyby dwie :D Próbuj dalej...podpowiadam, że i ja bez tej rzeczy nie wyobrażam sobie normalnego funkcjonowania (tak na dłuższą metę).

      Usuń
  2. A ja stawiam na toaletę.
    A synek taszczył słodycze? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Stawiam na wanne,a Stefcio dostal klocki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja obstawiam internet ;) Ala - zołza

    OdpowiedzUsuń
  5. Łóżko! :D
    A Stefano trzyma tam jakieś zwierzę :D

    Ale super zgadywankę wymyśliłaś, ogłaszaj wyniki bo jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny dobrze kombinujecie z łazienką, bo rzecz ta jest z nią ściśle powiązana, ale to jeszcze nie to :)

    OdpowiedzUsuń
  7. może to jeden z amatorów wanny/kabiny prysznicowej i nie skorzysta z drugiej opcji bo zbyt lubi swoje?:d

    OdpowiedzUsuń
  8. Potrzebuje pisuaru? Lustra w łazience? No już nie wiem :P A może papieru toaletowego (odlot :D)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie zdążyłam na zgadywankę. Ale na to bym nie wpadła.

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm bieżacej wody, albo raczej trochę prywatności...

    OdpowiedzUsuń
  11. hahahha, a ja myslalam, ze moze WC ;)
    Super, ze czlowiek znowu czegos sie dowiedzial!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehehe poważnie tam nie ma ciepłej wody? :D nieźle

    OdpowiedzUsuń