czwartek, 2 kwietnia 2015

Takie TANGO

Znacie TANGO?






Czat wideo, bezpłatne rozmowy telefoniczne, SMS-y, udostępnianie zdjęć i aktualizacje statusu: to wszystko jest możliwe dzięki Tango — wielokrotnie nagradzanej bezpłatnej aplikacji do komunikacji na różnych urządzeniach. Wykonuj połączenia wideo i głosowe bez utraty swoich minut abonamentowych. Tango to bezpłatne połączenia i SMS-y za pośrednictwem Wi-Fi.

BEZPŁATNE ROZMOWY WIDEO:
– Bezpłatny czat wideo na różnych urządzeniach: telefonach z Androidem, iPhone'ach i tabletach, w tym
także na iPadzie
– Bezpłatne rozmowy wideo naprawdę nic nie kosztują: jeśli masz połączenie z siecią Wi-Fi, w ogóle nie
korzystasz ze swojego abonamentu!
– Dzięki bezpłatnym międzynarodowym rozmowom wideo Tango ułatwia kontakty z ludźmi na całym
świecie
– Bezpłatne połączenia wideo wysokiej jakości są dostępne w sieciach 3G, 4G i Wi-Fi 

*****
Wpis nie jest sponsorowany, a szkoda :) 

Aplikację powyższą poleciła mi żona jednego z przyjaciół męża. Trochę się opierałam, ale ostatecznie zdecydowałam, że spróbuję. Przekonało mnie do tego 50 darmowych minut z osobami na całym świecie nie posiadającymi aplikacji, widniejącymi u mnie w komórce jako TANGO OUT. 
Po zainstalowaniu bowiem software sam przeszukuję naszą książkę telefoniczą w smartfonie i  znajomych mających zainstalowaną powyższą aplikację klasyfikuje jako TANGO IN.  Z nimi, o ile jesteś podłączony do sieci Wifi lub sieci 3G i 4G i posiadasz abonamnet o nielimitowanym transferze danych połączenia są zawsze bezpłatne.

Osobiście korzystam z opcji pierwszej. Podłączam się pod domowe WiFi i mam 50 minut darmowych rozmów miesięcznie :)

Sama aplikacja mogaby być bardziej przejrzysta, ale przecież darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby, bo 50 darmowych minut miesięcznie piechotą nie chodzi :)


11 komentarzy:

  1. Pierwsze słyszę, ale może spróbuję. Zapytam męża, gdy przyjdzie do domu, bo on się na takich sprawach zna:). Ale to chyba coś podobnego do Skype, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam podać link - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sgiggle.production&hl=it

      Myślę, że to skypo podobne, tyle, że na skypie jeśli dzwonisz na telefon to musisz mieć wykupiony abonament? Kiedyś byłam z tym wszystkim na czasie, dziś już niestety nie jestem. Nie mam ani skype'a ani WhatsApp a powyższą aplikację odkryłam przez przypadek w rozmowie ze znajomą, która non stop wisi na telefonie z Dominikaną.

      Usuń
    2. Mąż na skypie naładował mi konto za 10 euro i gadam już z moimi przez ponad 3 miesiące. Zostało mi 5 euro, więc bardzo się opłaca. Rozmowy przez skype są darmowe, ale moja mama nie używa kompa, więc dzwonię do niej na komórkę. Wystarczy mi chyba jeszcze na pół roku:).

      Usuń
    3. Moi rodzice, odkad się przeprowadzili nie mają internetu. Gdy leżałam w szpitalu na podtrzymaniu ciąży mąż mi wykupił ofertę My Country w Vodafone - 6 euro co 3 miesiące, dzwoniąc do Polski mam 19 centów scatto alla risposta i 3 centy za minute rozmowy. Oplacało mi się to bardziej niż słanie smsów.

      Tango ma podobnie jak Skype, tyle, że daje Ci miesiecznie 50 minut darmowych do wszystkich.

      Tak się zastanawim czy zrezygnować z abonamentu Vodafone. Przekonana nie jestem, bo jednak by korzytsać z Tango muszę mieć albo wifi albo transfer danych, więc korzystam z tego jedynie w domu a ja lubię gadać np. jak lecę po zakupy :)

      Usuń
  2. nie miałam pojęcia, że takie coś istnieje ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze niedawno i ja jej nie znamłam. Przestestowałam jednak i jakość rozmowy jest super.

      Usuń
  3. Ja korzystałam z apki Vibo jeśli dobrze pamiętam, ale zrezygnowałam bo gadać można było tylko z użytkownikami, ta opcja jest super zwłaszcza te 50 min

    OdpowiedzUsuń
  4. O ile pamiętam kiedyś korzystałam z tej aplikacji. Teraz wszystko załatwiamy przez skype, również telefony za granicę. Mam go w telefonie więc dzwoniąc w ogóle nie odczuwam korzystania z aplikacji - wszystko jest tak jakbym po prostu wykonywała najzwyklejszy telefon.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej aplikacji.Muszę się jej przyjrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam na telefonie 100 minut za darmo do Polski, ale nie wystarcza mi. Moja mama jest anty-technologiczna :) nie obsługuje żadnych skyp'ów itp. DodAatkowe 50 minut byłoby dla mnie zbawieniem. Muszę to ogarnąć.

    OdpowiedzUsuń