środa, 26 listopada 2014

Kocham Cie zycie czyli wyniki biopsii!!

Biopsia w Halloween - brzmi jak okrtuny zart, ale nim nie jest. W Halloween mialam swoj maly prywatny horror - kolejna juz w moim zyciu kolposkopia. Cytologia i pobranie probek do badania histopatologicznego.

 Poczatkowe zdenerwowanie, z uplywem dni, powoli przeszlo w tryb ''stand by''.   To co mialam i moglam zrobic, zrobilam. Czekamy...trzy tygodnie minely w ubiegly piatek. Zapomnialam zadzwonic do laboratorium. Nie wiem czy nieco nie podswiadomnie. Z jednej strony chcialam jak najszybciej miec wglad w wyniki...z drugiej chcialam miec spokojny weekend.

Zadzwonilam w poniedzialek. Sa!!

Po wyniki tradycyjnie pojechal moj maz. Ja nie bylabym w stanie, Blada jak sciana siedzialam na kanapie i staralam sie utrzymac rownowage psychiczna. Bylam klebkiem nerwow, sciskalam w reku kubek goracej kawy a mimo to trzeslam sie jak osika na wietrze. Nie wiem dlaczego wynikow tych balam sie o wiele bardziej niz kilku poprzednich?

Wrocil M. Drzaca reka otworzylam zalaczniki:

badanie cytologiczne - infekcja sredniego stopnia z onakami czegos tam..., ale BRAK komorek atypowych!!

badanie histopatologiczne - szereg slow, ktore rozumiem kazde z osobna, ale nie pojmuje co oznaczaja wszystkie razem...o brodawczaku ludzkim ani slowa. WYCOFAL SIE?! Chwilowo!!

Lzy naplynely do oczu, serce powraca do swojego normalnego rytmu. Skad jednak stwierdzenie, ze wycofal sie ''chwilowo''? Niestety, ale swiadoma jestem tego, ze wroci, bo on bawi sie ze mna w kotka i myszke juz przynajmniej od 2011 roku. Najwazniejsze, ze nie jest gorzej, czego okropnie sie balam.

Konsulatcja telefoniczna z Pania doktor potwierdza, iz wszystko jest w normie. Mam odczekac przynajmniej 2 miesiace...po czym skontaktowac sie z nia gdy dostane pierwszy okres po Bozym Narodzeniu a ona wtedy wyznaczy mi wizyte w konkretnym dniu cyklu i powtorzymy cytologie.

Poki co wiem tyle, ze Swieta beda spokojne :) Mam nadzieje, bo w Polsce umowieni juz dentysta i dermatolog!!

Dziewczyny, dziekuje za kazde dobre slowo, ktorym poprzednio mnie wspomoglyscie :)

25 komentarzy:

  1. No nie wiem jak przeoczyłam taką informację, ale cieszę się, że wyniki w normie i aby tak pozostało. Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jakie mile wiadomosci z samego rana :) ciesze sie z Toba!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo się cieszę! to chyba najlepszy prezent na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne wiadomości, cudowne !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!!!! i tak trzymaj, życie jest piękne:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie :) Cieszę się niezmiernie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uff odetchniesz wreszcie. Cieszę się:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na moją nową stronę. Napisałam książkę i poszukuję czytelników, komentarzy czy to co pisze się podoba. Zapraszam :)
    http://ksiazka-bez-tytulu.crazylife.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz lepiej oby już tak zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, bardzo się cieszę. Możesz trochę odetchnąć :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo sie ciesze, to super wiadomosc. Teraz tylko pakowac walizki i do Polski bez stresu:).

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, już nie myśl o tym, jesteś zdrowa, bo największego wroga w Twoim ciele nie ma. Ciesz się świętami, jedz, śmiej się, tul, spędzaj czas z najbliższymi i baw, baw, baw (dosłownie i w przenośni). Życzę Ci z całego serca zdrowia i spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  13. cieszę się z dobrych wiadomości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wiadomości :) Trzymam kciuki by już ta franca do Ciebie nie wracała!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziekuje Wam wszystkim. W koncu, chociaz na chwile, moge gleboko odetchanc i spedzic spokojne swieta :) O reszte bedziemy sie martwic po swietach!

    OdpowiedzUsuń
  16. No i super, i tak ma być!!!!! Ja po wynik badania histopatologicznego guza pojechałam sama ale i tak dopiero odżyłam jak do mnie dotarło, ze jest ok. Samej wizyty nie bardzo pamiętam.
    A nominowałam Cię do Liebster Blog Award, szczegóły na moim blogu. I oczywiście zapraszam na konkurs świąteczny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo się cieszę , że wyniki w normie ! Będę trzymać kciuki, aby następne badania też były dobre ! Super;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana świetna wiadomość! Bardzo dobrze, że święta będziecie mogli spędzisz w spokoju! Miejmy nadzieję że jak się wycofał to już nie wróci! :) Buziaki dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się, że wyniki są w normie. Spokojne Święta bez nerwów są na wagę złota. Trzymam kciuki, żeby tak było dalej!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się że wyniki są ok, uswiadomiłaś mi że i ja muszę isć się zbadać :)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń