czwartek, 14 sierpnia 2014

TROCHE WODY DLA OCHLODY

Z pragnienia na pewno nie zginie ;) 

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zastanawia mnie tylko gdzie on to widzial?

      Usuń
    2. Ewa, czy Ty korzystasz z bidetu, bo dla mnie to naprawdę cudo ha ha:).

      A Stefek pewnie podpatrzył u tatusia, dzieci lubią naśladować dorosłych.

      Usuń
    3. I tu mnie masz...dla mnie to cudo mogloby nie istniec. Mamy mala lazienke i juz kilkukrotnie wnioskowalam o usuniecie go, ale jak widac bez sukcesu. Tak wiec teraz korzystam - do namaczania poplamionych ubran :D

      Usuń
  2. W pierwszym momencie się zastanawiałam co to jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cale szczescie to tylko bidet, w dodatku wypucowany dwa dni wczesniej, ale boje sie co bedzie dalej ;)

      Usuń
  3. Jak bylismy w Portugalii to bidet stanowil niesamowita rozrywke. Chlopcy z reguly wylewali litry wody na podloge,ale ile mieli przy tym zabawy :) Stefek z pragnienia nie umrze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas dzieci myją ręce w bidecie bo jest nisko i dodatkowo jaka frajda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Umie zadbać o przetrwanie bez dwóch zdań

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe ale cwaniaczek mały, pewnie podglądnął mamę jak się tak poi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcie! To się nazywa pragnienie! :D

    OdpowiedzUsuń