poniedziałek, 10 marca 2014

NIE ROZUMIEM

Nie rozumien i chyba nigdy nie zrozumiem. Nawet nie probuje zrozumiec...nie probuje sobie tego nijak tlumaczyc, moim zdaniem jest to niewybaczalne...Jak czlowiek moze zabic drugiego czlowieka...a juz w ogole nie potafie wyobrazic sobie czym moze kierowac sie matka odbierajaca zycie wlasnemu dziecku?  Dziecku, ktoremu ona sama dala wczesniej zycie...

Zemsta, bo maz ja zostawil...Nie, stanowczo nie...to nie jest zadne usprawiedliwienie!! Takiego czynu usprawiedliwic sie nie da.

Po raz kolejny TV trabi, iz matka, ktora swoich dzieci powinna bronic jak lwica, stala sie ich najwiekszym wrogiem...zabojca!! Coraz czesciej slysze o tego typu zajasciach i ogarnia mnie gniew, wscieklosc...nie pojmuje...!!! 

17 komentarzy:

  1. Coraz więcej takich informacji z telewizji, az ciarki przechodzą co się dzieje z psychiką ludzka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tego nie pojmuję. Kobieta miała odwagę zabić trzy swoje córki, ale siebie już nie potrafiła. Mam nadzieję, że do końca życia nie opuszczą jej wyrzuty sumienia. Słyszałam, że najstarsza córka się broniła, ale nie dała rady. Słów brak, naprawdę. Oby odpowiedziała za swój czyn, bo obawiam się, że zamkną ją w psychiatryku, gdzie będzie pod dobrą opieką i tyle z kary. Dla matek, które zabijają swoje dzieci, nie mam żadnej litości, bo nic tego nie usprawiedliwia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż przeszły mnie ciarki. Coś strasznego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez komentarza bo skomentować się tego po prostu nie da

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja staram się nie słuchać o takich zdarzeniach, po prostu nóż w kieszeni się otwiera...

    OdpowiedzUsuń
  6. Na taki czyn nie ma usprawiedliwienia......brak słów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szok, no szok...a kobiety, ktore chca miec dzieci I kochaly by je nad zycie czasami miec ich nie moga..zycie jest okrutne :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie informacje przerażają i nie mieszczą się w głowie, a niestety coraz częściej z takimi wiadomościami mamy do czynienia :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego nie da się opisać...co trzeba czuć aby coś takiego zrobić...Pan Bóg chyba rozum odbiera...

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz durniejsze ludzie są... A ptopos tematu dokończyłam wczoraj oglądać film ( no u mnie oglądanie wieczorem na raty, w dzień nie da rady :D), film z 2012r. nagrodzony w Cann "Nasze dzieci" jeśli ktoś ma ochotę obejrzeć dramat matki czwórki dzieci która w obliczu braku zrozumienia ze strony męża decyduje się na dramatyczne kroki... Naprawdę poruszający film można bez problemu obejrzeć tutaj: http://www.seans-online.eu/search,nasze-dzieci.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety co raz częściej się słyszy o takich okrutnych zachowaniach, nawet nie chce o tym myśleć :( - to straszne!

    OdpowiedzUsuń
  12. myślę, że to długi i zły proces. Nikogo nie usprawiedliwiam, ale nie sądzę żeby zdrowi ludzie w zdrowych okolicznościach pozbawiali życia swoich dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mogę tego pojąć. Nie można tego niczym usprawiedliwiać. Czasem ludzie zachowują się gorzej niż zwierzęta!

    OdpowiedzUsuń
  14. W dzisiejszych czasach obserwujemy całkowite załamanie sie jakichkolwiek wartości. Ludzie przestają być ludźmi, stają się zezwierzęceni. swiatem rządzi pieniądz i seks. W przypadku który opisujesz sprawa jak dla mnie była prosta, kobita na dziecko chciała faceta zatrzymać nie udało się, to z zemsty zabiła dziecko. Tak nie zachowują się ludzie w pełni zmysłów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie też to oburza, sama kiedyś na blogu uwolniłąm swoje emocje na ten temat bo po prostu też tego nie mogę zrozumieć.. Nawet kiedy miałam dziecka - nie mogłąm tego pojać , a teraz zrobić krzywdę mojemu synkowi ? NIE !!!!!! Nie wyobrażam sobie już życia bez niego. I z mężem czasem się śmiejemy i pytamy go: "Gdzieś Ty się wcześniej podziewał ?"

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też tego nie rozumiem i nie chcę zrozumieć. Nie da się.
    Jak to jest. Tyle rodzin się stara o dzieci, a takie matki, nie uważają, zajdą w ciążę i potem zabiją.. Co za świat !
    Jak nie chcę dziecka, to niech chociaż nie zabija. Nie lepiej by było, komuś oddać? Wybrać mniejsze zło?
    Bez uczuć, bez rozumu :/

    OdpowiedzUsuń