niedziela, 2 marca 2014

Liebster Blog Award - pytania i odpowiedzi

Mamusce Mylci bardzo dziekuje za nominacje. 

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował".


1. Trampki czy szpilki?

  • Kiedys napisalabym szpilki, w kazdym razie obcasy. Wraz z ciaza zamienilam je na trampki i tak trwam do dzis, bo jednak wygodniej podczas dlugasnych spacerow z synem. Na dzien dzisiejszy szpilki zakladam jedynie okazjonalnie.
2. Twoja ulubiona piosenka to ?

  • Muzyke uwielbiam, ale piosenki jednej jedynej ukochanej nie mam. Slucham tego co akurat wpadnie mi w ucho. Wiele zalezy od nastroju. Czesto wracam do tej:

albo




3. Biżuteria złota czy srebrna?

  • Zdecydowanie srebro lub biale zloto
4. FastFood czy zdrowa żywność?

  • Zdrowe odzywianie nie zawsze mi wychodzi. 
5. Prowadzisz bloga, ponieważ...

  • Pisze bo lubie. Pisze na pamiatke. Pisze, gdyz zyjac na obczyznie czasami nie mam do kogo ust otworzyc a blog jest dla mnie forma dialogu z innymi zywymi duszami..
6. Gdybyś mogła cofnąć czas, to czy zmieniłabyś coś w swoim życiu?

  •  Dzwonilabym czesciej do mojej swietej pamieci babci i nie zwlekalabym tak dlugo z kangurowaniem Stefka. Poza tym znalazloby sie kilka rzeczy, ktore powinnam byla zrobic inaczej. Bledy jednak ucza i ksztaltuja charakter, wiec zostawiam wszystko po staremu.
7. Najbardziej na świecie kochasz ... ?

  • Moja Rodzine
8. Do pełni szczęścia brakuje Ci ...?

  • Zdrowia
9. Co/Kto Ci daje siłę do pokonywania życiowych trudności ?

  • Zdecydowanie moj maz, ktory wspiera mnie calym soba. Oraz syn, dla ktorego odwazylam sie zrobic rzeczy, o ktorych wczesniej nawet mi sie nie snilo.
10. Twoja największa wada, to ...?

  • Zlosnica, perfekcjonistka do przesady i straszliwy wstydziuch. Nie lubie zadnej z wymienionych cech, ale nie wiem ktora z nich najgorsza.
11. Twój największy atut, to ...?

  • Ironizm, ktory niestety nie wszyscy rozumieja. Potrafie smiac sie sama z siebie.

Oto moje pytania:

1. Kto mial najwiekszy wplyw na to kim obecnie jestes/na ksztaltowanie sie Twojego charakteru?
2. ''Dom'' to dla Ciebie...
3. Dzien bez .... to dzien stracony?
4. Z domu nie wyjde bez...
5. Wyobraz sobie, ze wygrywasz milion euro. Jak twoim zdaniem wplyneloby to na Twoje obecne zycie?
6. Najpiekniejsze wspomnienie dziecinstwa.
7. Wiosna, lato, jesien czy zima?
8. Urlop idealny. Aktywny wypoczynek i zwiedzanie czy all inclusive i bloge lenistwo?
9.Gdybys mogla przezyc historie z ksiazki/filmu w ktorej ksiazce/filmie bys zamieszkala?
10.Mala torebeczka czy duza torba? Bez wzgledu na rozmiar zawsze w niej znajde?
11. Najbardziej szalona rzecz jaka zrobilas lub chcialabys zrobic w swoim zyciu?


I nominacje:

http://wirtualne4katy.blogspot.it/
http://szczyptaomnie.blogspot.it/
http://miszmasz00.blogspot.it/
http://mandarynka-katia.blogspot.it/
http://dwaitrzy.blogspot.it/
http://zostalammama.blogspot.it/
http://mamaemi.blogspot.it/
http://keepmymoments.blogspot.it/
http://magiczneslowaa.blogspot.it/
http://mamillowo.blogspot.it/
http://naszskarbinekxavier.blogspot.it/

oraz wszystkich innych, ktorzy maja ochote wziac udzial w zabawie :)


11 komentarzy:

  1. Kochani mężowie, dają tyle sił i oparcie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, Ewciu.
    Właśnie nadrabiam blogowe zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisałaś, że żyjąc na obczyźnie nie masz czasami do kogo gęby otworzyć. Jak dobrze to znam, bo też tak mam! Wszystkim się wydaje, że mieszkam w Italii, to powinnam być tylko szczęśliwa, ale tak to nie działa. To normalne, że tęskni się za krajem, w końcu tyle lat się w nim przeżyło. A prowadzenie bloga jest w pewnym sensie terapią dla mnie. I żeby nie było tak pesymistycznie- również uwielbiam włoską muzykę, a moimi faworytami są Vasco Rossi i Claudio Baglioni:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ślicznie za nominację, w wolnej chwili walne specjalna notkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba większość mam po porzuceniu obcasów w ciąży rzadko do nich wraca. Na spacery z wózkiem średnio się nadają, a gdy dziecko już chodzi trudno za maluszkiem nadążyć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A dziękuję za nominację ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochan dziękuję za nominację, pozwolisz że w komentarzu odpowiem na pytania zadane przez Ciebie pytania.
    1. Kto mial najwiekszy wplyw na to kim obecnie jestes/na ksztaltowanie sie Twojego charakteru? - moi rodzice, teraz widzę ich wychowanie w moim zachowaniu, podejściu do różnych spraw i bardzo jestem im za to wdzięczna :)
    2. ''Dom'' to dla Ciebie... - raj na ziemi.
    3. Dzien bez .... to dzien stracony? - dobrego słowa dla siebie,
    4. Z domu nie wyjde bez... - telefonu,
    5. Wyobraz sobie, ze wygrywasz milion euro. Jak twoim zdaniem wplyneloby to na Twoje obecne zycie? - wow, to by się dopiero zaczęło dziać ;) Myślę, że wpłynęło by to bardzo korzystnie na moje życie :)
    6. Najpiekniejsze wspomnienie dziecinstwa. - moja pierwsza duża lalka, którą otrzymałam od rodziców na urodziny, pamiętam to jak dziś. Nie była przeciętną lalką, gdyż miała niebieskie włosy i była ubrana w niebiesko-biała sukienkę, uwielbiałam ją :)
    7. Wiosna, lato, jesien czy zima? - Wszystko na raz, uwielbiam każdą porę roku, w każdej znajdę coś pięknego :)
    8. Urlop idealny. Aktywny wypoczynek i zwiedzanie czy all inclusive i bloge lenistwo? - aktywny wypoczynek zdecydowanie. W tym roku właśnie zamierzamy aktywnie zwiedzić cząstkę Italii :)
    9.Gdybys mogla przezyc historie z ksiazki/filmu w ktorej ksiazce/filmie bys zamieszkala? - Ania z Zielonego Wzgórza,
    10.Mala torebeczka czy duza torba? Bez wzgledu na rozmiar zawsze w niej znajde? - zdecydowanie duża, zawsze w niej znajdę portfel, telefon, pomadkę ochronną, klucze, coś do przekąszenia,
    11. Najbardziej szalona rzecz jaka zrobilas lub chcialabys zrobic w swoim zyciu? - to akurat jeszcze przede mną, a co szalonego chciałabym zrobic? a czego nie zrobię bo się ogromnie boję - to skoczyc ze spadochronu :)

    Wielkie dzięki za nominację. Ułożyłaś bardzo ciekawe pytania, na które z chęcią odpowiedziałam :))

    Ściskam Cię mocno!
    Magiczne Słowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Nominacji :)
    Trafiłam do Ciebie i zostaje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    czekamynacud.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja dziękuję za nominację :* Bardzo ciekawe sa Twoje o pytania, w wolnej chwili napewno pojawi się notka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jeśli Ci to nie przeszkadza odpowiem na pytania tutaj :)

      1. Kto mial najwiekszy wplyw na to kim obecnie jestes/na ksztaltowanie sie Twojego charakteru?
      Rodzice, dziadkowie jedni i drudzy i moja mama chrzestna, która jest dla mnie taką prawdziwą drugą mamą.

      2. ''Dom'' to dla Ciebie...
      Mój azyl, do którego pragnę wracać po ciężkim dniu. To ludzie, nie ściany.

      3. Dzien bez .... to dzien stracony?
      Dzień bez kawy to dzień stracony. I bez przytulasów ;-)

      4. Z domu nie wyjde bez...
      Telefonu i portfela.

      5. Wyobraz sobie, ze wygrywasz milion euro. Jak twoim zdaniem wplyneloby to na Twoje obecne zycie?
      Pozytywnie! Tyleeeee bym zrobiła, tyleeeee bym zwiedziła. Chętnie odwiedziłabym każdą z Was :-) I pomogłabym rodzinie i przyjaciołom w spełnieniu ich marzeń.

      6. Najpiekniejsze wspomnienie dziecinstwa.
      Jest ich wiele. Ciężko wybrać to najpiękniejsze. Miło wspominam czas, który spędziłyśmy na całodziennych zabawach z kuzynkami, z siostrą. To zdecydowanie były piękne chwile, do których często wracam pamięcią. Chciałabym, by moja córka również tak wspaniale wspominała swoje dzieciństwo.

      7. Wiosna, lato, jesien czy zima?
      Jesień!! :-)

      8. Urlop idealny. Aktywny wypoczynek i zwiedzanie czy all inclusive i bloge lenistwo?
      Coś po środku. Jeden dzień aktywnie, drugi leżenie do góry d.pcią ;-)

      9.Gdybys mogla przezyc historie z ksiazki/filmu w ktorej ksiazce/filmie bys zamieszkala?
      Dzieci z Bullerbyn! Moja ulubiona książka z dzieciństwa!

      10.Mala torebeczka czy duza torba? Bez wzgledu na rozmiar zawsze w niej znajde?
      Coś pomiędzy. Telefon, portfel - czyli standard.

      11. Najbardziej szalona rzecz jaka zrobilas lub chcialabys zrobic w swoim zyciu?
      Szalone było to, że był czas, że rzuciłam moje dotychczasowe życie dla mojego obecnego męża!

      Usuń