wtorek, 18 lutego 2014

Wyniki rozdania

W roli sierotki Marysi a raczej sierotka Marysia wystapil pierworodny. Wszelkie skargi i zalzalenia do niego!! Nie bede owijac w bawelne, sami zobaczcie :)

pierworodny w gotowosci bojowej


losy rowniez...

Zaczynamy!!


I Proklamacja wygranych:

 Asja - Girl
 Mamilla - Mama
Keep the moments - Boy



Synowi tak sie spodobalo losowanie, ze jeszcze z pol godziny siedzial na balkonie, mieszal lapka w miseczce i zadowolony co chwile wyciagal kolejne losy :)

Dziekuje wszystkim za zabawe, a zwyciezczyniom gratuluje i czekam na adres do wysylki. Piszczie prosze na maila ewiczka.kartkazkalendarza@gmail.com :)

13 komentarzy:

  1. Gratulacje dla wygranych :) Jak widać powinnaś kupować nagrody dla wszystkich, żeby Stefek mógł dłużej losować ;) hi hi

    OdpowiedzUsuń
  2. My też gratulujemy wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczere gratulacje! Stefciu bardzo mi sie podoba twoj sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miniu sweterek marki George zakupiony w polskim ciuchlandzie :)

      Usuń
  4. Gratulacje!
    Stefcio - śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za możliwość udziału w zabawie. Gratuluję zwyciężczyniom! Steffi :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Yeee!!! Coś wygrałam ! Buźiaki dla Marysi a raczej Marysia ;):* niedługo u mnie coś będzie bo trochę się postów nazbierało :) Dziękuję ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaaaaaajjjjjjjjj pierwszy raz w życiu wygrałam candy:D A zawsze myślałam, że to jest ustawiane;P
    Dzięki Ci Steffi:))))) Może skreślisz dla mnie też lotka:)

    Pozdrawiam, najbardziej te meleńkie, szcześliwe dla mnie rączki:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Stefuś!!! :) I mnie udało znaleźć się wśród szczęśliwców :)

    OdpowiedzUsuń