czwartek, 23 stycznia 2014

Nowa zakladka

 Jak mowi sam tytul posta mam potrzebe wewnetrznego wyciszenia sie i skupienia...przez ostatni tydzien duzo sie w naszym zyciu wydarzylo, Krotko mowiac, w srode 16 maja 2012 niespodziewanie, bo prawie 3 miesiace przed terminem, przyszedl na swiat malenki Stefano (1144 gr) Przebywa na oddziale intensywnej terapii noworodkowej i bardzo sie o niego boje. Ciezko mi , moj synus jest teraz najwazniejszy, zrobilabym dla niego wszystko...jedyme co moge to byc silna, modlic sie i obecnie walcze o mleko. Nie myslalam, ze mozna kogos tak kochac.

Wszystkim, ktorzy wierza i chca nas wspomoc w modlitwie dziekujemy :)

p.s. moze zarejestruje sie na blogu dla mam, ale jeszcze chyba nie mam na to sily

pozdrawiam wszystkich

Ewa

9 komentarzy:

  1. Warto mieć taką zakładkę, już wiem, że lubię tam zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że na inny temat ale jak zrobić by automatycznie posty z daną etykietą pojawiały się w tej nowej zakładce?
    ja mam zakładkę biblioteka mądrego człowieka i nie wiem jak to zrobić by moje wszystkie wpisy oznaczone tą etykietą tam trafiały.
    podpowiesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Troche sie nad tym glowilam i w koncu znalazlam sposob, choc nie do konca mnie on satysfakcjonuje. W ustawieniach bloga - UKLAD i dodalam ETYKIETY i gdy pisze notke to po prawej stronie w ustawieniach posta mam haslo 'etykiety' i za pierwszym razem wpisuje ta ktora mnie interesuje a ona sama juz sie tworzy zawierajac jednoczesnie oznaczony post (pozniej gdy etykiet jest wiecej po prostu wybieram do, ktorej dolaczyc post). Wczesniej probowalam to zrobic dodajac STRONY, ale wyczytalam, ze blogspocie w gadzecie strony nie mozna dodawac podstron - postow. Troche zagmatwanie to napisalam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam etykiety pod postami ale nie rozumiem jak robisz to, że akurat posty z konkretnymi etykietami są w tej zakładce na górze;) ?

      Usuń
  4. Hmmm, nie wiem, bo ja robie dokladnie tak jak napisalam tzn. stworzylam zakladki - gadzet etykiety i teraz piszac post zaznaczam pod ktora etykiete podpiac, wsciskam gotowe i publikuje.
    A te zakladki na gorze to tworzylas za pomoca gadzetu etykiety?

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczytałam i udało mi się w końcu! Ale teraz nie jestem pewna czy nie mówimy o tym samym heh:)

    Więc tak, Ty na górze masz stronę 'Nasza historia' tak jak ja 'Biblioteka Mądrego Człowieka' i teraz pisząc post, wystarczy, że oznaczę go etykietą taką jak nazwa strony czyli 'Biblioteka...' i on automatycznie pojawi się zarówno na stronie głównej bloga jak i w karcie na górze strony. Też tak masz?
    Bo mi właśnie o to chodziło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z przeniesiem wpisów na nowego bloga - szkoda, gdyby przepadły. A co do utworzenia takiej zakładki chyba zgłoszę się do Ciebie na korepetycje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nadrabiam zaległości przez chorobę dziewczynek mało miałam czasu na czytanie. Super pomysł z tą zakładką :)

    OdpowiedzUsuń