piątek, 10 stycznia 2014

LIST DO...

Nie wiem czy informacja owa rozbiegla sie po swiecie czy moze pozostala na terenie Wloch. Kilka tygodni temu media informowaly nas jak to papiez Franiszek, w odowiedzi na jeden z  otrzymanych listow, bezinteresownie ofiarowal rodzinie pewnego bezrobotnego 1000 euro. Widomosc owa ujrzala swiatlo dzienne, gdyz obdarowani musieli zmierzyc sie z wloska biurokracja, ktora nie chciala im czeku zrealizowac.

Fajnie, i ja 1000 euro bym nie pogardzila!!

Echo powyzszej wiadomosci powoli zaczynalo cichnac, az kilka dni temu M. wraca z pracy i zaczyna opowiadac co mu wlasnie w radio obwieszczono. Bezrobotni, ona w ciazy blizniaczej...napisali list do ''naszego bylego'' premiera, co to co jakis czas wraca nam na ratunek. M. mowi, ze boski Silvio pobil papieza...i, ze zgadnij ile. Walnelam, wiec z grubej rury 10 tysiakow!! M. kreci glowa, ze malo!! No to ile, pytam?! 50 000, slownie piecdziesiat tysiecy euro przyszlo w kopercie (czeki)...!!
Kurde no, ze tez wczesniej o tym nie pomyslalam :P - 50 000 to dokladnie tyle ile kredytu zamierzamy wziac na zakup wiekszego mieszkania...Nawet nie musialabym pozniej na niego glosowac bo nie mam jeszcze prawa wyborczego :D

Nic tylko, dlugopis w reke...kartka papieru w druga i pisac...tylko cholercia do kogo, najlepsza partia juz poszka...a teraz to juz pewnie wszyscy pisza...ze tez wczesniej na to nie wpadlam :D

10 komentarzy:

  1. Hehe napisz do naszego premiera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tym samym pomyślałam :))
      Ale, że Silvio..hmm po nim bym się niespodziewała!

      Usuń
    2. ;))) O Boziu, i ja o Nim pomyślałam;)

      Usuń
    3. od naszego premiera to figę z makiem dostaniesz co najwyżej :]

      Usuń
  2. próbuj próbuj a nóż się uda i będziesz miała na mieszkanie :D
    hmmm .. może ja napiszę do premiera? tylko nasz to idiota i złamanej złotówki nie da ( chyba że napiszę przed wyborami :D )

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz Papież nagminnie będzie dostawać listy :)
    Ja o tym nie słyszałam..dopiero teraz wiem od Ciebie.

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieźle :D Oj i ja bym nie pogardziła :D Z chęcią przygarnęłabym te euraski ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak... U nas jak chciałoby się otrzymać choćby odpowiedź to najpierw musielibyśmy włożyć do środka znaczek zwrotny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od Tuska to z wielkim trudem dostaliśmy 80 zł brutto podwyżki najniższej krajowej więc nie ma czego się spodziewać, ewentualnie garba

    OdpowiedzUsuń