środa, 11 grudnia 2013

UWAGA WIRUS - BLOGOTEKA!!

Ale nam szczypta numer wyciela - normalnie nas zawirusowala ;)  Co tu robic, dzialamy samorobna szczepionka. Oto i ona:

Skrobie sobie wirtualnie Ewiczka lub jak kto woli Ewusia,
 juz wcale nie taka malusia....ale tez znow jeszcze  nie taka stara by nie moc pisac o sobie 
mloda mamusia. 
 Zona meza swego z serca Italii sie wywodzacego.
 Pisze o zyciu w centrum polwyspu 'kozakowego' z polska kultura czasami sie klocacego.
 O trudach macierzynstwa, radosciach...o synku - charakternym Stefano, ktorego do pozostania  jak najdluzej w maminym brzuchu przekonac probowano.
 Czesto u mnie o przygodach i wyczynach przedwczesnie wyklutego pisklaka czyli niespelna poltorarocznego skrajnego wczesniaka.
Blog to moj pamietnik, miejsce do wygadania i zycia codziennego opowiadania.
 Poznasz na nim nasze male smutki i wielkie radosci, do ktorych komentowania zapraszamy wszystkich gosci :)

Zawirusowuje i ja, a co:
1. http://mamaemi.blogspot.it/
2. http://miszmasz00.blogspot.it/
3. http://mandarynka-katia.blogspot.it/


Wiecej informacji  znajdziecie TUTAJ



9 komentarzy:

  1. Ohoho :D I ja widzę, że dostał mi się wirus ;D Fajna rymowanka, ja się obawiam o mój talent do tworzenia takich dzieł ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super! :) Postaram sie coś wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poetka;-) Dziękuję, i jak tu Wam dorównać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ty zdolna mama jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wierszyk-rymowanka. Ozdrowiałaś od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehehh, pewnie droga do kariery stoi przede mna otworem :D

    OdpowiedzUsuń