poniedziałek, 2 grudnia 2013

POSZUKIWANY

Szukam, szukam...
szukam dobrego humoru,
juz od rana 
i...
znalezc nie moge!!


Dziecie nakarmione drzemie...a ja delej szukam...
w TV nie ma, 
w necie nie ma...
obiad zjedzony - Gnocchi al ragù - humor sie nie zlazal...
szukam dalej - kawa wypita, tez go tam nie bylo...
i nawet w lodach orzechowych nic a nic.
  Co sie z nim stalo???
Czyzby to chmury go przeslonily???
A moze...
to wiatr go przepedzil???
No coz, szukam dalej.
Nie poddaje sie!!
Kto widzial niech pilnie da mi znac!!

8 komentarzy:

  1. Gnocchi al ragù ? mmmmm :) uwielbiam ragu :D
    a cornetto ? takie cieplutkie z czekoladą ? mi zawsze poprawiały humorek :D aaaah wszamałabym ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cornetto, nie odmowilabym...choc wole takie z kremem budyniowym :)

      Usuń
  2. Nie tylko u Ciebie tak... Łączę się z Tobą :* Ja dziś chyba zrobię Męzusiowi niespodziankę i wybierzemy się do kina. Pewnie ostatni raz we dwoje ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzyj to, humor na pewno się pojawi :D
    http://www.youtube.com/watch?v=C-0ofAUnHpk&noredirect=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Uciekł przed zbliżającymi się świętami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, gdzie powinnaś go szukać, ale jestem pewna, ze na pewno już niedługo wróci :) Oby ze zdwojoną siłą! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się podpisuję! Dziś także szukałam tego humorku, no i może odrobinkę znalazłam;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wysyłam trochę humory od siebie dla Ciebie :)))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń