poniedziałek, 4 listopada 2013

PUDELKO SKARBOW

Robienie porzadkow sluzy wspomnieniom....ostatnio znalezlismy zablakana pare stefolinkowych skarpetek...bielutkie, maciupenke bo jeszcze z czasow szpitalnych...powedrowaly prosto do pudelka skarbow...i tak sie zaczelo ogladanie...przytulanie...podziwianie i krecenie z niedowierzaniem glowa, ze on byl kiedys taki 'mini'. I pomyslec, ze on i do tych ciuszkow musial dorosnac a i tak sie w nich 'topil'...

rozmiar 46


Sprawca calego zamieszania...i moja ukochana czapeczka :)




Maly kiedys za duzy, a teraz duzy juz przykrotki ;)

I jeszcze slow kilka o czapeczce. Byla to pierwsza rzecz jaka kupilam synusiowi po porodzie...ile razy na nia patrze to lza mi sie w oku kreci...patrze na nia i mam przed soba ten obraz:

u taty na reku :)

To byl jego ostatni dzien w 'szklanym domku'. Dzien pozniej wchodzac na UTIN oczom naszym ukazal sie pusty inkubator...a z lozeczka obok wystawala tylko ta czapka :)

10 komentarzy:

  1. Wzruszyłam się tymi wspomnieniami. Teraz trudno mi uwierzyć już,że Stefcio był takim małym okruszkiem jeszcze niedawno...

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże jaki on cudny w tej czapce :) Ech te nasze dzieciaki rosną niewiarygodne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż trudno uwierzyć, że był kiedyś takim maleńkim okruszkiem, a teraz taki duży chłopczyk rośnie :) Też mam takie pudło pamiątek, gdzie chowam wszystkie pamiątki z mojego, naszego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż łezka w oku się zakręciła... Piękne pamiątki

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne... A jak wspaniale będzie za kilkanaście lat jak pokażesz już Stefikowo kawalerowi jaki był ciupuńki :) Świetne skarby...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu jaki Malutki Skarbek. Ja chyba nigdy nie zapomne twoich wpisow z blogu slubnego,ze sie denerwujesz ,martwisz,bo zle sie czujesz,bo wymiotujesz,bo boi sie,ze urodzisz szybciej...ach...

    OdpowiedzUsuń
  7. Maleństwo Kochane! Cudnie jest mieć takie pudełko skarbów! I ja takie posiadam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej jakie slodkie malenstwo. My tez mamy takie pudelko z pamiatkami. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcie. Tyle w nim kruchości. Aż mne dreszcze przeszły!

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki malusi :* słodziutki jest :D

    pudełko skarbów (pamiątek) jest genialne :) i MY posiadamy takie :) i juz w nim znajduje się czapeczka szpitalna którą założyli zaraz po porodzie :) jest nawet przybrudzona krwią :) aaaah :)

    OdpowiedzUsuń