niedziela, 29 września 2013

charakterek

Syn przyuwazyl, wczesniej pieczolowicie zlozone przez mame, spodnie od swojej pizamy. Jeden zwinny ruch raczka i gora prania, oczekujaca na poukladanie w szafkach i szufladach, rozsypala sie na wszystkie strony. Mama grozi palcem a syn wymahuje kolorowymi portkami, ktorych za nic nie chce oddac...w koncu oddaje...mama sklada...syn sie denerwuje, wyrywa spodnie i pokrzykujac po swojemu wyraznie chce cos mamie przekazac...patrzy to na dresy aktualnie goszczace na jego pupie to na pizamke dierzona w prawej dloni...ciagnie za dresy i krzyczy. Mame proboje synka przekonac, ze to jeszcze nie czas na pizamke...po kilku minutach daje jednak za wygrana i kolorowe portki wedruja na Stefkowe nozki...syn dziekuje usmiechem od ucha do ucha. Niezly charakterek ma ten nasz maluch, strach sie bacie co bedzie pozniej. Oooo wlasnie dorwal T-shirt...tym razem bede twarda i sie nie dam.

Udanego wieczora, lece poukladac pranie ;)

5 komentarzy:

  1. No kochana, ja ci powiem z własnego doświadczenia wiem, że ulegać nie można pod żadnym względem, mam taki problem z Tosia teraz, kiedyś wydawało mi się to po prostu normalne uleganiem, ale teraz za to płace i walczę jak mogę. Te sprytne małe istotki są mądrzejsze niż nam się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ja to znam u nas jak Luli dorwie coś z suszarki kiedy schnie pranie, albo zarz z pralki wyjmie jeszcze mokre złapie krzyknie moje i lata po całym domu, a jak wyrwę jej to płacz na cały dom jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, jak tak czytałam Twoją notkę przypomniała mi się moja młodsza siostra w czasach dziecięcych jak miała 3-4 latka. Potrafiła zrobić niezłą awanturę bo miała rajstopki nie pod kolor do majtek... W czasach, gdy to ja prowadzałam ją do przedszkola miewałam z nią rano spory problem, jeśli chodzi o ubranie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na konkurs - na moim blogu do wygrania super pieluszka Wielorazowa!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ;))) Czytam, i tak jakoś znajomo brzmi;))) Emilcia też miewa podobnie:))

    OdpowiedzUsuń