piątek, 2 sierpnia 2013

tydzien 'dobrych' wiesci

Sroda. 09:00 - kontrola stefkowego zeza. 09:01. Oczywiscie przepaske nosil, tak tak przyklejona bezposrednio na oczko i na to okulary. Trzymalismy dluzej niz Pani zalecala bo godzinke zawsze.
09:02 - hmmm, mi sie wydaje, ze jest gorzej niz poprzednio...lewe oczko wciaz leniwe
09:03 - w sumie to, niekiedy uzywa obu (hmm, mysle sobie w ubieglym miesiacu lewego wcale nie uzywal to gorzej chyba nie jest), ale te zalecane 30 min. - Nie nie, pani zalecala 30 minut, my trzymalismy godzinke...skoro tak to wydluzamy czas do 2h dziennie.
09:05 - no wiec jest tak jak ostatnio...zez schodzi na drugi plan, teraz trzeba sie skoncentrowac na leniwym lewym oku, bo nawet jakbysmy teraz operowali....chwila chwila, wroc....jaka operacja? - bo w sumie jesli okulary mialyby pomoc na zeza to juz powinien byc widoczny efekt..

Wyszlismy stamtad totalnie zamotani, nie wiedzac czy jest gorzej, ciutek lepiej czy tak samo jak poprzednio...cale szczescie w centrum gdzie chodzimy na fizjoterapie jest okulistka pediatra, ktora po powrocie z urlopu skontroluje Stefka. Jesli czas oczekiwania sie wydluzy to idziemy prywatnie.


Czwartek. 16:30 - cytologia nie jest zadowalajaca...zadzwonili do mnie z laboratorium bo nie chcieli takiego wyniku wysylac poczta.  'Czy  mam sie martwic' - 'troche tak, mowie, ze tak bo trzeba jak najszybciej zbadac i usunac'. Kolposkopia w trybie pilnym i pobranie materialu do biopsji. Kolposkopie i biopsje przeszlam juz dwa razy - ostatnia tuz przed ciaza, wynik za kazdym razem byl negatywny. Tym razem jednak jest powazniej niz ostatnio. No  coz trzeba zobaczyc co to za diabelstwo tam siedzi i gdzie dokladnie i wtedy bedziemy dzialac farmaklologicznie, choc bardziej prawdopodobna jest interwencja chiururgiczna.

Dobrze, ze  ten tydzien sie juz konczy bo dwie mozliwe operacje w naszej trzyosobowej rodzinie to stanowczo za duzo!!

10 komentarzy:

  1. Oj:( Trzymam kciuki za LEPSZE wieści!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi, że to Was spotkało :( Mam nadzieję, że wszystko dobrze się ułoży i już niedługo zapomnicie o tych przykrych sprawach :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana głowa do góry, będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki dziewczyny za wsparcie. Mam juz skierowanie na kolposkopie w trybie pilnym i teraz w ciagu 72h musze sie stawic w szpitalu na badaniach. Najprawdopodobniej pojedziemy dzisiaj, zeby miec juz to z glowy...Stefek chyba zostanie na chwile z kuzynka meza, pierwszy raz bez mamy i taty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku EWA... trzymam za Was kciuki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja trzymam mocno, mocno!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana i ja trzymam kciuki, myślami jestem z Wami!
    Pamiętaj, że jesteś dzielną Mamą, bardzo dzielną!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ehhh.....no to biore się za trzymanie kciukasów :*

    OdpowiedzUsuń