poniedziałek, 12 sierpnia 2013

lata leca

Ostatnio niewiele pisze, choc dzieje sie wiele...jestesmy w ciaglym ruchu. Upaly dokuczaly, wiec praktycznie cale dnie spedzalismy na dzialce u znajomych. Korzystamy poki mozemy bo M. w przyszlym tygodniu wraca do pracy (po prawie 3miesiecznej przerwie)...przyzwyczailam sie do jego stalej obecnosci, wiec teraz znow trzeba bedzie sie od nowa zorganizowac.


W ostatnia sobote przypadala noc spadajach gwiazd, ktora zarazem jest swietem jednego z patronow naszego miasta...choc raz w roku burmistrz sie postaral i byl koncert gwiazdy na skale narodowa. Choc nie jest to nasz ulubieniec, skorzystalismy z okazji aby wyrwac sie z domu...nie tylko my rzecz jasna...bylo tloczno i glosno, co w ogole nie przeszkadzalo naszemu synkowi, ktory wtulil sie w mame i najzwyczajniej w swiecie sobie zasnal. Wieczor jak najbardziej udany. Wiele znajomych twarzy, niektorych nie widzielismy od kilku lat.


A pozniej, po powrocie do domu wyszeptane przez meza w ucho 'STO LAT' oznajmilo mi, ze postarzalam sie w ulamek sekundy o caly rok...i, ze teraz to juz blizej do 40 niz 20...choc przez najblizszych 9 lat nie zamierzam rozstawac sie z 3 !!


Udanego tygodnia

9 komentarzy:

  1. Ja jestem, czasem mniej czytam ale jestem...upały od nas odeszły chyba...jest fajnie, przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuś, wszystkiego, co najlepsze, niech się spełnią wszystkie Twoje marzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego i mnie bliżej do 40 niż do 20 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat :) mi póki co bliżej do 20 niż 40, ale przeraża mnie bliskość 30 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. MNie również przeraża bliskość 30 a to już cholerka za 2 lata :( a urodziny chyba obchodziłyśmy w tym samy dniu, 11 sierpnia?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokladnie 11.08 - jestes juz 3 osoba, ktora dzieli ze mna ta urocza date. Tak wiec spoznione STO LAT :) p.s. mi stuknelo 31 :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Slicznie dziekuje za wszystkie zyczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuś - Wszystkiego Najlepszego!
    Uśmiechu, radości, pogody ducha. Spełnienia marzeń, zadowolenia z Twoich Mężczyzn i niekończącego się nigdy pisania...
    Sto lat!

    OdpowiedzUsuń